tisdag 22 februari 2011

Nya köket

Välkomna till vårt nya kök...
Vi bor i ett litet sekelskifteshus som som vi har renoverat i etapper sen vi flyttade in hösten 1998. Då var det bara min man och jag, sen dess har vi fått två underbara flickor och en hund.
Vi älskar vårt charmiga hus, men det saknar alla praktiska utrymmen. Litet kök, obefintlig hall, ingen tvättstuga och husets enda toalett var i uselt skick redan då vi flyttade in.
Nu går vår dröm i uppfyllelse då vi är mitt upp i en utbyggnad/renovering!
Här är första bilden på rummet som ska bli vårt nya kök.
Det är spännande med gamla hus för man vet aldrig vad man hittar när man river väggar och tak. De fantastiska tapeterna är limmade direkt på stockarna!

Kram, Linda

2 kommentarer:

  1. Så roligt Linda!!! Välkommen till bloggvärlden!:) Och så spännande att ni renoverar både hemma och snart i butiken! Ska bli kul att följa!:)
    Jag ska göra ett inlägg om din butik och blogg imorgon om jag hinner!

    Tack för din hälsning! Ja du vet ju hur det är att starta upp... mycket och roligt!!:)

    Kram så länge!
    Milla

    SvaraRadera
  2. Tack Milla! Vilken resa du har gjort,du är en inspirationskälla!!! Din hemsida är fantastiskt fin.
    Kram, Linda

    SvaraRadera