måndag 21 mars 2011

Dagens Vintage by Fé


Idag har jag fått Vintage by fé:s ljuvliga pälsväska "Paula"!
Väskan som är gjord av tibetlamm, har två fack inuti och kostar 1299 kr.
Jag har fått en fantastisk respons på kläderna i butiken och det är jag så otroligt glad och tacksam för!
...och det är bara början =)
Vill också visa Vitage by fé:s underbara jacka/tunika "Lace". Den finns i grått (som på bilden) och vitt, den kostar 799 kr.
Har fått förfrågan om jag skickar varor till kunder som inte bor i närheten av Ljungskile, och det gör jag självklart gärna.

Kram, Linda

3 kommentarer:

  1. FINT!! Så roligt att du får kunder utifrån också!

    Gillar det handtaget du visar, jag såg det också i tidningen och vill ha!! Men här måste dörrarna fixas innan jag kan tänka handtag...;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Såg precis att House of Svea (blogspot) har din nya köksblandare i sitt kök (om du ville se den...;) Den är så fin!!

    :)

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset Milla, en suprfinblogg! Kul att du gillar handtagen =)

    Kram

    SvaraRadera