tisdag 15 mars 2011

Drömhem & trädgård

God förmiddag!
Idag är det tisdag och då jobbar jag nästan alltid hemifrån. Det är skönt att ha en dag i veckan avsatt för administrativt arbete.
Men idag är det en ljuvlig vårdag med sol och plusgrader, så jag tänker faktiskt ta en paus i arbetet och sätta mig i solen en stund.
Jag tar med mig en kopp kaffe och mina nya inredningstidningar, som jag inte ens hunnit tjuvkika i.
 Nu ska jag passa på och fylla min kropp men välbehövlig energi =)
Hoppas ni också har möjlighet att njuta en stund!

Kram, Linda

2 kommentarer:

  1. Jag har oxå suttit på altanen en stund med kaffe o (ajdå..Ballerinakex..:-) det var så härligt, kram

    SvaraRadera
  2. Ååååå det låter helt ljuvligt!! Kan verkligen längta efter lite kaffe och egentid i solen.

    SvaraRadera