tisdag 8 mars 2011

En ny värld

För drygt ½ år sedan köpte jag min första alldeles egna dator. Jag inser nu att jag har varit en dinosaurie som tyckt att jag klarar mig bra utan.
Eftersom jag är en person som är rädd för att misslyckas har jag alltid lämnat över allt som har med datorer till dem i min närhet som kan bättre. Min pappa är programmerare och min man datalärare...ja, ni förstår!
Men nu har jag bestämt mig för att "jag kan själv", och med min rosa dator har jag upptäckt en ny värld!
Jag är numera med i Facebook och har en egen blogg, och jag gillar det!
Min man som annars har svårt att hitta på presenter till mig, köpte den här fina datorväskan från Oilily till mig i julklapp! Faktistiskt är den både snygg och praktisk =)

Kram, Linda

1 kommentar:

  1. Finns det sååå snygga dataväskor??!! Det ska jag komma ihåg att viska till maken...;)

    Jo Linda, framöver så planerar jag att ordna öppna föreläsningar där man komma som privatperson. Det får bli om ett tag!:)

    Gick själv med i Facebook för tre dagar sedan och jag fattar inte mycket där inne, men jag får leta upp dig!:)
    Kram från en som också "kan själv;)

    SvaraRadera