onsdag 16 mars 2011

Ny öppning

Så här såg vårt vardagsrum ut när jag åkte hemifrån i morse.
Dörren, som har varit stängd sen november då renoveringen började, leder in till vårt blivande kök.
Idag har snickarna tagit bort dörren och sågat upp väggen för att vi ska få en lite bredare dörröppning.
Imorgon börjar de lägga trägolv i "köket".
Åh, vad jag längtar till jag få börja inreda vårt nya och efterlängtade kök=)

Så här ser det ut nu (ursäkta uselt kvällsfoto)!
Snickarna har byggt en tillfällig "plastkur", så vi slipper byggdamm i hela hustet.
 Det är jag otroligt tacksam för.

Kram, Linda

5 kommentarer:

  1. Åh så kul med nya projekt i ert fina hus!!! =D Och så kul att få inreda sedan! Och du som har så mycket fint till köket i din butik dessutom...;-) Gillar verkligen tapeten! =D

    Trolda - godkväll! =D

    SvaraRadera
  2. Vilken grej! Sååå fint det kommer att bli! Kul att du kikade in till mig.

    Kram L-L

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig tapet!
    Och omtänksamma snickare som hindrar det eländiga byggdammet från resten av huset. :)
    Ska bli jättekul att få se bilderna sedan. Gillar din stil.

    SvaraRadera
  4. Visst klarar penséerna några frostgrader! Säkert ner till 5 minus iallafall...(mina är från jobbet där vi HAR frosttåliga - det finns olika sorter...;-)) Jag (läs Sambon...;-))tar dock in mina krukor över natten när jag VET det skall bli minus... Och det är så härligt med dessa Vårens budbärare! =D

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera
  5. Tack alla tre =)

    Kramar, Linda

    SvaraRadera