söndag 20 mars 2011

Vackra vardagsting


Godmorgon vackra söndag!
Idag har vi många beslut som ska tas angående vårt nya kök.
Jag tycker att även vardagstingen ska vara vackra, och har nu hittat både en ugn och en köksblandare som jag vill ha!
Ugnen från Smeg, är inte bara funktionell utan blir ju faktiskt som ett smycke i rummet. Min man har dock inte godkänt mitt val än, han måste läsa manualen först...


Den vackra köksblandaren (Blanco) är vi dock helt överens om, så den blir det!
Nu tar jag med mig en kopp kaffe och en bunt kataloger och sätter mig ute i solen en stund.

Kram, Linda

6 kommentarer:

  1. Toksnygga! Fast du får nog leta efter solen..det är svinkallt ute!

    SvaraRadera
  2. Vad mycket jag fick läsa ikapp nu!:) Rena drömlivet nu när både hem och butik rustas och blir sååå fint!! Ska titta in i butiken i veckan!

    Jag blev också så glad när jag såg solen i morse, men han inte ut innan den försvann...=O

    Kram

    SvaraRadera
  3. Missade precis solen, jag också...Milla, du är varmt välkommen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja vi hann ut i Solen iallafall...=D Men det varade inte HELA tipspromenaden dessvärre...dessBÄTTRE hade vi dock ALLA RÄTT....!!! Duktiga vi...;-) Så FINT ni har det hemmavid - underbart!!!

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fantastisk blandare! Vad var det för leverantör som erbjuder den? Hittar ej men vill ha! =D

    SvaraRadera
  6. Hej Skade!
    Märket på blandaren heter Blanco, och vi har köpt den via vår köksleverantör Lidhults kök.
    Hoppas du hittar den!
    Kram, Linda

    SvaraRadera