lördag 30 april 2011

Valborgs shopping

Tunika från ChillNorway och överkast från GreenGate


Valborg!

I morse stod valet mellan att röja inne eller fortsätta med trädgårdsprojektet ute.
Vad valde jag?
Jo, jag flydde fältet och åkte på shoppingtur istället...
I väntan på Sprudlas superfina kläder, köpte jag en ljuvlig tunika från ChillNorway!
Jag som  är en Odd Molly-tjej, älskar även ChillNorway som också har många fina arbetade detaljer.

Nej, städningen slapp jag inte undan, men det var i alla fall lite roligare efter att jag stillat mitt vill-ha-en-ny-sommartunika sug =)

Ha en skön Valborgskväll!

Kram, Linda

3 kommentarer:

  1. ChillNorway är helt ljuvligt fina! Hade hoppats att antingen du eller Linn skulle börja sälja?:)

    SvaraRadera
  2. Tyvärr Frida, de har redan återförsäljare i vårt område! Du får besöka 2 Fröknar, de har massor av fina ChillN kläder =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. så fint.
    Ha en fin vecka!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera