tisdag 19 april 2011

Vårt vackra hallgolv

Golvet i nya hallen!!!
Idag har "kakelkillen" fogat vårt vackra skiffergolv, och det blir precis så fint som jag drömt om!
Det är ett skiffergolv med chippade kanter från Fired Earth.
Jag älskar skiftningarna och ojämnheterna i golvet, det gör det mer levande.
 Plattorna är inte tvättade och behandlade, men jag ville så gärna visa golvet nu =).
Visst blir det fint till det schackrutiga golvet i den blivande tvättstugan?!

Ikväll ska jag se på "Inför Eurovison song contest 2011". 
Ja, jag erkänner att jag är en schlagernörd!

Kram, Linda

4 kommentarer:

  1. Så fint det blir! :o)
    Kram
    /Nina

    SvaraRadera
  2. Ååååh, så snyggt! =D Sambon sa att "skriv att ett sånt har vi OCKSÅ i hallen..." - det är bara det att vårt är ett "pergo-golv" från OBS, som iallafall ser ut liiiite som ditt...;-) Och att du är en schlager-nörd...!!! DET trodde jag inte...! ;-)

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera
  3. Men alltså nog för att jag trodde det skulle bli gör-snyggt men WOW!! Heelt galet snyggt, såå kul! Kramisar, ses imorrn!

    SvaraRadera
  4. Verkligen ett snyggt golv. Och så har ni ju dessutom ett schackrutigt ett, det står på min önskelista. Bara det att jag inte ännu vet vart jag ska ha det... :-)

    Glad Påsk!

    SvaraRadera