fredag 27 maj 2011

Fantastiska fredag!

Tunika, underklänning och tights från Culture





Tjohoo Fredag!

Har haft en härlig dag tillsammans med min vän och kollega Eva i butiken.
Jag är så otroligt tacksam för att jag har dig, finaste och bästa Eva, du anar inte!!!

Nu kommer det kläder varje dag, det är sååå kul!!!
Idag kom det tre paket från Culture.
En tunika (bild 1) i färgerna blått och dream (gräddvitt).
Sen har jag fått supermysiga byxor i trekvarts längd, med fina detaljer.
Byxorna finns i svart och vitt, och är ljuvliga till både tunikor och blusar!

Nu börjar det bli en fin liten klädavdelningSprudla, och mer kläder är på g!

Ha en riktig fantastisk fredagskväll!

Kram, Linda




2 kommentarer:

  1. Jättefina kläder. Skulle verkligen kunna tänka mig allt. :)

    Och din vän Eva verklar vara en riktigt fin tjej. :)
    Ha en toppenhelg!

    SvaraRadera
  2. Alltså nu skulle jag vilja klargöra en sak här...och det är nu så att det är du allra goaste Linda som är så himla bäst, du är så otroligt omtänksam, duktig och rolig och det är en ära att få dela en del av Sprudla med dig. Tusen miljoners kramar till dig <3

    SvaraRadera