torsdag 12 maj 2011

I väntas tider

Läser just nu..

Bedårande bokmärke från Bengt & Lotta

I väntan på att lilla My flyttar hem till oss roar jag mig med att läsa hundböcker.
Fick ett tips av Mys uppfödare, Eva, om boken "Kontaktkontraktet" och den är verkligen bra!
Jag gillar författarens (Eva Bodfäldts) sätt att se på hundar och dess uppfostran.
Mycket handlar om att belöna rätt beteende istället för att korrigera fel.
Jag tror detta fungerar lika bra på hundar som på barn!

Valparna är nu två veckor gamla, och om drygt två veckor åker familjen till Skåne och hälsar på dem.
Gissa om vi längtar?!

Ikväll håller jag tummarna för min blivande svärson Eric Saade!
Ja, för min 10-åriga dotter ska absolut gifta sig med honom när hon blir stor...

Kram, Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar