lördag 7 maj 2011

Ljuvlig sommarklänning



Åh, vilken härlig lördagsmorgon!
Solen skiner och det är 15 grader ute, det känns skönt efter en iskall vecka.
Många kunder har kommit in till Sprudla och frågat om jag har fått mina nya kläder, men tyvärr inte den här veckan heller...
Men den som väntar på något gott...och jag lägger ut klädernabloggen så fort de kommer till butiken!
I väntan på majleveransen, vill jag visa den här ljuvliga klänningen från Vintage by fé.
Den har söta broderier och finns också i färgen oliv.
Sjalen med spetskant, kommer också från Vintage by fé.

Ha en fantastisk lördag!

Kram, Linda

1 kommentar:

  1. Kul att döpa sin butik till Sprudla! Jag har öppnat en LITEN presentbod. Det är viktigt att förverkliga sina drömmar...eller hur! Titta gärna in till mig! kram Lotta

    SvaraRadera