onsdag 17 augusti 2011

I love GreenGate!

Hemma igen efter en härlig dag på jobbet, men oj vad trött jag är!

Idag har jag fortsatt med att plocka upp allt nytt och fint i hyllorna.
Jag njuter i fulla drag när jag pysslar och pyntar i min lilla butik.
 Precis som hemma så vill jag verkligen få bort alla sommarsaker och få in massor av höstmys istället!

Här kommer lite bilder på två av de "nya" hyllorna, och kolla in GreenGates ljuvliga serie Fay iden nya röda färgen.
I Love!!!

Ljuvliga GreenGate...

Lattemuggar i tre röda varianter

Den blå hyllan, med många superfina nyheter.

Den efterlängtade kaffekoppen!

Jag har fortfarande många kartonger kvar...det bli ett lila och ett brunt bord också...

Nu ska jag pyssla om mina barn =)

Kram, Linda



4 kommentarer:

  1. Vad fint det blev, du är så otroligt duktig att få till det, tusen kramar!

    SvaraRadera
  2. Åå man blir helt sjukt sugen!!

    SvaraRadera
  3. Åh va man skulle vilja ha en sådan hylla full med porslin i mitt kök ;)/ Jennie

    SvaraRadera
  4. Men jisös! Dom blå kaffekopparna med text! Jag dånar så fina dom var :)

    SvaraRadera