lördag 10 september 2011

Lyckligt lottad

Min bebis

Ja, ja jag kunde inte rotera bilden men kolla in blicken - KÄRLEK!!!


Jag är lyckligt lottad!

Mina barn, man och lilla vovve har varit på äventyr i tre dagar, så jag har varit ensam hemma!
Jag har inte ont av att vara själv, men jag vet ju att det bara är tillfälligt.
Men oj vad skönt det är när hela familjen är samlad igen!

Jag fick världens bästa "jag har saknat dig matte" bemötande igår!
I vanliga fall, är lilla My ganska cool när jag kommer hem från jobbet, men inte igår.
Hon hoppade upp i mitt knä och pussades och visste inte hur väl hon ville.

Alla mina tre tjejer har varit med min manfältstudier på en ö i Bohuslän.
Det är fantastiskt att få höra hur barnen berättar hur bra de har haft det och hur mycket de har lärt sig!
Sen värmer det mitt hjärta lite extra, då jag hör hur bra My anpassar sig till nya miljöer, situationer och människor.


Tänk vilken lycka att ha en familj som jag får massor av kärlek av, och som jag kan ge all min kärlek till!
Jag älskar min familj sååå obeskrivligt mycket.

Nu ska vi ha lördagsmys :)

Ta hand om er!

Kram, Linda




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar