tisdag 11 oktober 2011

Ispirationsresan gick till...

Hjärterum - så mysig butik

Fina kläder...

Kolla in lampan...jag är kär!

...Borås!!!

Jag fick det lite oväntade tipset, av en butikskollega, att åka till Borås för att det finns så fina butiker där.
Åh, så rätt hon hade!

Min kollega och jag har haft en supermysig och inspirerande dag.
Tänk vad viktigt det är att då och då kikahur "andra gör".
Det är ju inte så att jag är ute efter att knycka idéer, utan snarare hitta ny energi för mina tankar kring Sprudlas framtid.

Tack Eva för en härlig dag, och för att du är så engagerad i min lilla butik!

Kram, Linda

4 kommentarer:

  1. Vilken mysigt resa. Och visst måste man få titta sig omkring och inspireras, måste vara speciellt viktigt när man har butik där man hela tiden ska ha allt på topp och dessutom inspirera andra. :-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Ja det var riktigt härliga butiker vi hittade! Så härligt med nya idéer och tankar. Tack du goaste för att jag fick dela Borås med dig :-) Kram <3

    SvaraRadera
  3. Härligt resmål och trevligt sällskap, jag förstår att det gav inspiration!:)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja den där Eva är allt en klippa - dessutom så fanatstiskt rar - precis som DU! =D Härligt att åka runt o kika in hos andra för att hämta lite inspiration, det behöver man emellanåt! :)

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera