måndag 3 oktober 2011

Rea på Gerberas ljuvliga formar


Gratängform i nya färgen tryffel

härligt att flera av mina stamkunder har kommit till butiken idag och firat Sprudlas 5-års jubileum med mig!
Jag är så otroligt glad och tacksam för att Ni finns.

Idag har varuleveranserna avlöst varandra!
Bla underbara tjocka långkoftor från Culture...visar bilder snart...
Har också fått en stor pall från Gerbera, och den nya färgen tryffel är sååå snygg!!! 

Pajform i betongfärg

Eftersom tryffelfärgen lite konkurerar ut den gamla betongfärgen (tycker jag), så rear jag nu alla gratäng- och pajformar i denna färg!
Jag älskar verkligen Gerberas vackra formar och använder dem till allt hemma.
Så passa på att fynda30%alltbetong, gäller så länge lagret räcker!!!

Välkomna

Kram, Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar