tisdag 22 november 2011

Dagens köksbild

Lite målarkaos...

Kan det bli gråare väder än så här?
Härligt att vi snart ska få pynta våra hem med diverse ljus!
Jag har faktiskt sett att flera hus runt omkring oss har tjuvstartat, och det är sååå mysigt.

Imorgon har vi GlöggkvällSprudla!
Det är faktiskt 5:e året som vi har glöggkväll, en mysig tradition tycker jag :)
Alla är hjärtligt välkomna kl 18-20.

En annan sak som piggar upp i höstmörkret, är att köket sakta men säkert börjar bli klart!
Så idag bjuder jag på ännu en köksbild :)

Kram, Linda


5 kommentarer:

  1. Så fint det blir Linda! Underbart!! Kaklet är supersnyggt!! Den som väntar på något gott väntar ju ALLTID för länge, och det här köket är värt att vänta på tror jag... Har hängt upp den fina stjärnan som Kim var inne och handlade hos er igår och det blev så mysigt. Eller som Einar sa: åh, mamma, den är backer-söööt...haha! Tur att vi har er på Sprudla så att vårt hem kan få vara backer-sött!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Det där köket kommer jag att vara sååå avundsjuk på länge!!!!! Ses imorgon!:) Kram

    SvaraRadera
  3. Tack vad ni är snälla! Underbart att jag har sååå backer-söööta kunder <3
    Välkomna imorgon!
    Kram, Linda

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!

    Så fint er kök blir!
    Jag minns för ett år sen när vi satt och planerade vårt.. många beslut... Lycka till, ska bli spännande att se hur det blir när det står klart :O) Kram Mia Två små rum

    SvaraRadera