fredag 30 december 2011

Titta vad tomten kom med!

Den pärlvita färgen är sååå fin och glittrig :)


Idag har jag och min yngsta dotter varit på shoppingtur!
Egentligen skulle vi bara byta några julklappar på Torp, men istället hamnade vi i Göteborg...

Med oss hem fick vi årets julklapp till familjen.
En pärlvit Kitchen Aid, och den är bara sååå snygg!!!
Jag är så glad att jag inte köpte den vita, utan "höll mig" tills dess jag fick tag på just den pärlvita.

Faktum är att det framför allt är en uppmuntran till mina barn som älskar att baka!
Jag är tyvärr inte lika intresserad...men jag kanske kan bli?!
Leilas "Hello Cupcake" och en söt slickepott är också en julklapp från Tomten :)

Ha en fantastisk fredagskväll!

Kram, Linda



2 kommentarer:

  1. Vilken juvel i ert nya kök.Tur att du kollade färgerna ordentligt. Gott Nytt År till dej och resten av familjen! Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Vill titta in för att önska dig ett Gott Nytt År!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera