onsdag 4 januari 2012

Inspiration

Underbar inspiration som skapar vill-ha-begär från ljuvliga GreenGate

Om precis två veckor idag är det dags för Formex!

Åh, vad jag längtar efter att få frossa i nya fina vår och sommar prylar!
Jag är sååå sugen på att köpa in massor av nya ljuvliga ting till Sprudla :)

Katalogerna har börjat droppa in från mina leverantörer, och jag älskar att sitta och bläddra i dem och låta mig inspireras.

En av de finaste katalogerna kommer från GreenGate.
Min nya favoritserie heter "Dora" och jag gissar att det är fler än jag som kommer att bli förälskad i den...

Ha en mysig onsdagkväll!

Kram, Linda

3 kommentarer:

  1. Hej Linda!!!
    Förstår det Dora den blir man ju bara så förälskad i.Hoppas den finns att köpa hos dej för den kan du ju bara inte missa eller?
    Ha en mysig trettondagsafton.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Undrar bara om du har kataloger hos dig som man kan hämta hem?
    Hälsningar Sara

    SvaraRadera
  3. Katarina, självklart kommer hela "Dora" finnas hos Sprudla! Den är sååå fin!!!
    Sara, kataloger kommer med första vårsändningen från GreenGate! Men du får gärna komma och smygkika i min om du vill...:)
    Ha en fin trettondagsafton båda två <3
    Kram, Linda

    SvaraRadera