tisdag 17 januari 2012

Låt mig presentera mitt nya varumärke!



Båda bilderna är lånade från nätet.

Jag är sååå fantastiskt glad att berätta att Sprudlas nya varumärke heter TOLIX!!!

Som jag har drömt om att få bli ägare till dessa underbara stolar och pallar!
Nu blir drömmar verklighet, och nu jag får chansen att bli återförsäljare för detta högklassiga franska varumärke.

Den enda nackdelen är att det är lång leveranstid på Tolix, så jag beställde faktiskt vårens leverans redan på Formex i höstas!
Men den som väntar på något gott...

Första omgången som jag får hem består av stolar och pallar i vitt och blank metall.
Självklart ska några få flytta direkt hem till oss och vårt nya kök...

Nu ska jag packa väskan för fyra dagar i Stockholm och FORMEX!
LäNgTaR!!!

Kram, Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar