fredag 20 januari 2012

Mia Törnblom - Wow!!!

Hihihi Mia & jag


Åh, vad tiden går fort när man har roligt!!!

Idag har jag shoppat många nya fina saker till Sprudla.
Ett nytt varumärke har jag "signat" idag och det är ju alltid spännande!
Mer info kommer självklart...

En av dagens höjdpunkter var Mia Törnboms föredrag om "Personligt ledarskap".
Jag har läst några av hennes böcker, men aldrig "hört" henne.
Vilken otroligt duktig, charmig och inspirerande tjej!
Jag satt som klistrad från första stund, och gick därifrån rak i ryggen och med ett stort smile på läpparna!!!
Underbart - härliga Mia :D

En middag på LångbroVärdshus får avsluta denna fantastiska fredag.

Kram, Linda


5 kommentarer:

  1. Vad härligt du har det! Jag får sån "hemlängtan". Jag gick i skolan precis vid lång ro värdshus, i det gamla mentalsjukhuset mittemot. :)

    SvaraRadera
  2. Det ligger en bok och väntar på dig i butiken.

    Läs, le och begrunda =)

    Du verkar ha det mysigt. Rätt åt dig ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Å jag har också läst en bok av henne, så bra.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Vad roligt du har där uppe på Formex Linda!!! Och Mia är ett riktigt energiknippe:)
    Ser fram emot att se vad du hittat till butiken!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ja, vi har det sååå bra!!! Lever lite i som en lyckobubbla när jag är på mässa :)
    Beatrice, jag ser framemot att läsa boken! Tack <3
    Kram, Linda

    SvaraRadera