tisdag 24 januari 2012

Tack och välkommen

IB Laursens serie "Mynte" i nya fina färger.

Hemma igen efter en inspirerande mässa!

För mig är Formex inte bara en inköpsmässa utan också stor energi- och inspirationskälla.
Jag har dessutom alltid min man med mig, vilket innebär att vi får mycket tid tillsammans.
Vi brukar passa på att äta goda middagar och rå om varandra!

Idag har jag jobbat hemifrån och bl a gått igenom alla mina ordrar.
Jag känner mig nöjd med mina inköp, och är säker på att det kommer att bli en fin blandning av ljuvliga ting!

Jag är också väldigt glad för att ha Katarina tillbaka på Sprudla!
Katarina är en pysslig tjej med blick och känsla för färg & form.
Men framför allt är hon varm och supertrevlig, och jag ska göra mitt bästa för att hon ska trivas hos oss!

Jag vill också tacka Annsofi, som slutar på Sprudla, för ett fint jobb.
Jag är så tacksam för att du ställt upp i vått och torrt, du är en klippa!!!
Lycka till med ditt företag!

Kram, Linda 



1 kommentar:

  1. Vad mysigt att ni åker båda två!!
    Det ska bli så roligt att se vad du beställt in:)
    Välkommen hem:)

    Kram

    SvaraRadera