lördag 21 januari 2012

Underbara Klockargården!!!

Bästa tvålarna!!!

Klockargårdens fina monter med mååånga tvålar mm att njuta av :)

Inget party för mig ikväll...

Idag har jag gjort ett hårt jobb på mässan, och många ordrar är lagda!
Jag kommer att somna med en nöjd känsla i kroppen, med vetskapen om att många av mina gamla leverantörer levererat och att jag hittat några nya guldklimpar.

Efter att ha besökt Formex 2 ggr/år i 5 ½ år så har jag hittat mina favoritleverantörer.
En av dessa är Klockargården som gör "mina" underbara tvålar.
Helene är sååå duktig på det hon gör, och dessutom är hon, hennes man, dotter och alla andra i Klockargårdengänget supertrevliga!!!
Genom åren har deras tvålar, skrubber och badbrus mm blivit både mina och mina kunders stora favoriter :)
Snart kommer nya ljuvliga spatvålar och den nya havtornsskrubben är lovely!

Kram, Linda


1 kommentar:

  1. Hej!
    Så spännande med FORMEX mässan. Det är så roligt att titta runt på alla bloggar som visar så fina bilder därifrån.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera