lördag 18 februari 2012

Lördagsmys

Mysigt lördagspyssel :)

Nya fina glas & burkar från GreenGate pryder nu våra öppna kökshyllor!

Regn och rusk ute, vilket innebär att det är ännu större anledning att mysa inomhus!

Sitter i soffan och känner mig väldigt nöjd med dagen.
Först har jag jobbat i butiken, och därefter har vi gått en härlig skogspromenad med My.
Vi passade på att köra lite träning i skogen, och hon älskar verkligen att jobba!
Fina, fina My <3

Sen har jag pysslat i vårt nya kök.
Jag har bl a diskat upp flera fina nyheter från GreenGate som fått flytta hem till oss!
Tänk att det t o m är en fröjd att diska i vårt nya rofyllda kök. :)

Nu ska jag återgå till att mysa med min fantastiska familj!

Kram, Linda





1 kommentar:

  1. Förtår känslan Linda!! Där i ditt nya fina kök:)

    Önskar dig en fin vecka också:)
    Kram

    SvaraRadera