torsdag 15 mars 2012

Påskfint

Underbara hönor i svart, vitt och plommon.

Fina påskhängen gjorda av snäckskal!

Ljuvligaste plåtäggen från GreenGate.

Just nu känns det sådär igen...att dygnet gärna kunde få ha dubbelt så många timmar!

Jag hade egentligen tänkt att visa er bilder på de fantastiska kläderna jag fått från Vintage by Fé, men jag har inte ens hunnit fota...

Nu är det  i alla fall påskfint i butiken :)
Förutom fint påskpynt, så har det också kommit påskstrutar & påskägg från Åre Chokladfabrik.
Imorgon får jag dessutom påskkaffe & påskte från Kahls.

Idag har jag köpt in första höstkollektionen från Culture.
Min stora favorit för dagen blev en superfin vinterjacka som jag självklart inte kunde motstå :)

Ha en skön kväll, och nu är det snart helg igen!

Kram, Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar