fredag 16 mars 2012

Tacksam och full av beundran


En slitig men rolig arbetsvecka är över.
skönt att få sjunka ner i soffan med ett glas rött, och känna mig nöjd med att jag trots allt hunnit med ganska mycket den här veckan!

Jag är så otroligt tacksam för att jag har möjligheten att träffa så många fina människor i min butik.
Ni ger mig så fantastiskt mycket!!!
Några av er har också kommit att bli mina vänner, och ni underbara tjejer berikar mitt liv mer än ni tror <3

En av er har gjort något väldigt modigt idag, och jag är full av beundran.
E du är en riktigt fin och underbar tjej.
En på miljonen.
Du inspirerar mig att kanske våga lämna trygghetszonen och utmana mig själv!

Jag hämtar också ny kraft genom Kreativ Insikts fina produkter.
Kika gärna in på deras (Carolinas) blogg som du hittar här!

Önskar alla en riktigt härlig helg!

Kram, Linda



1 kommentar:

  1. Jag blev rörd till tårar, fina du!! <3 Stor, varm kram till dig, min vän! Hoppas att du och familjen får en härlig lördagskväll!!

    SvaraRadera