torsdag 14 juni 2012

Minisemester

My & jag är nyekiperade!
 Ny väst till mig och nytt matchande halsband till My från Cellavie DogDesign.

Det känns faktiskt som jag har minisemester!
Jag är ledig onsdag - fredag den här veckan.
Det känns ganska skönt för sen kommer jag jobba intensivt de kommande veckorna.

I butiken duggar varuleveranserna tätt nu!
Den här veckan har det kommit superfina jeanskjolar och blusar från Culture.
Sen har vi fått nya Voluspaljus och påfyllning från Crabtree&Evelyn.
Sist men inte minst har det kommit nyheter och påfyllning från underbara GreenGate!

För er som undrar vad jag pysslar med när jag är ledig, kan jag berätta att jag blivit hundgalen :)
My & jag började ny kurs i onsdags och nu är jag sååå sugen på att anmäla mig till ytterligare en kurs...

Hoppas vi ses på lördag för då är det Ljungskiledagen!!!

Kram, Linda


1 kommentar:

  1. Så fina ni är, både du o vovven!!! :) Gillar diskstället...sååå snyggt! :)

    Trolda - kramar :)

    SvaraRadera