tisdag 5 juni 2012

Varm i hjärtat


Just nu rullar dagarna på alldeles för fort, och jag hinner inte blogga så mycket som jag önskar.
Men jag är fylld med positiv energi efter en fantastisk helg i Skåne!
Min underbara Briardtik "My" och jag har varit på kurs tillsammans med härliga människor och hundar.
My är min tredje hund, men på många sätt känns det faktiskt som min första!
Min stora dröm har alltid varit att ha en hund och träna och tävla med.
My är smart och lättlärd, så nu är det bara upp till mig...och jag har mycket att lära!

Jag känner mig så tacksam för att jag, genom My, har chansen att utmana mig själv och dessutom får möjligheten att lära känna nya fantastiska människor!
Varm i hjärtat och superpeppad inför nya äventyr med My, tackar jag Monica & Sara för en helg som betytt mer för mig än ni kan ana...<3

Insåg att jag behöver en träningsväst...så idag har jag köpt Hurtta västen som stått på önskelistan länge!
ÄLSKAR livet som matte till min finste Briardflicka <3

Kram, Linda





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar