söndag 29 juli 2012

Födelsedag

Visar innehållet i kommande blogginlägg...

Hemma igen efter en underbar semestervecka!
Jag kommer att visa bilder från mitt semesterparadis senare...

Igår var det min födelsedag, inga jämna år men visst är det kul att fylla år och bli uppvaktad :)
Jag älskar presenter, både att ge och att själv få.
Årets favorit kommer från ParadisVerkstan på Öland, en supervacker ljusstake som jag blev totalt förälskad i!

Nu ska jag titta på OS-Handboll, sen ska jag ner till Sprudla för att fixa i ordning inför PRESENTREAN som börjar imorgon...

Kram, Linda


2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott !!!!
    Spännande med paket från Paradisverkstaden, då har du väl semestrat på Öland då kanske.Ha nu en fortsatt fin semester.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Katarina! Hoppas du har en härlig semester du också :)
      Kram, Linda

      Radera