söndag 26 augusti 2012

En ny favorit - tack Elin!


Idag har jag jobbat nästan hela dagen.
Nu är det dags att komma  ikapp efter sommarens sköna ledighet!
 
I år har jag haft lyckan att ha en superambitiös och söt tjej som hjälpt mig i butiken!
För alla er som undrar, är hon INTE min dotter, men jag hade varit en väldigt stolt mamma om Elin var "min"...
 
Tänk att jag fick en present av Elin som tack för att hon fått jobba hos mig i sommar!
Jag blev rörd till tårar.
I paketet med det fina kortet låg en skiva med Lars Jansson.
Måste erkänna att jag inte tidigare lyssnat på Ljungskilebon, och fy vad jag skäms... 
Men Elin & Lars jag älskar "Ballads"!!!
 
Elin, om du läser min blogg, så vill jag tacka dig för ett makalöst fint sommarjobb, och önska dig lycka till med ditt höstäventyr <3
 
Kram, Linda
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar: