måndag 3 september 2012

Julafton varje dag!


Titta så fint det är i min barnavdelningSprudla!
Jag gillar verkligen mitt nya varumärke Pumpkin.
Supersöta, användbara saker i fina färger, och ugglorna kan man ju bara älska!!!
 
Nu är det så där igen, att jag önskar att dygnet hade dubbelt så många timmar.
Varuleveranserna duggar tätt, och i min drömvärld hade allt varit framplockat igår...
 Jag vill ju visa er allt jag beställt!!!
Känner att suget är stort, och har redan sålt många saker innan jag ens hunnit plocka fram dem :)
 
Jag har i alla fall fått fram GreenGates nya ljuvliga serie Malou.
Imorgon hoppas jag att kunna visa er Edith, Nanna, Camille mm...
 
Sen har jag köpt in Cultures vår tvåa.
Vi har något att se framemot för vårens kläder är sååå fina!!!
 
Septemberkramar från mig <3
 
Linda
 
 


2 kommentarer:

  1. Ugglorna var verkligen SUPERSÖTA!!! =D Och tack för hjälpen med den ännu ej framtagna presenten...den blev verkligen uppskattad o passade perfekt! =D

    Trolda - kramar =D

    SvaraRadera
  2. Så roligt med en barnavdelning och så fint det ser ut!!!
    Ja jag kan bara hålla med, just nu hade dygnet gärna fått ha fler timmar..;)

    Kikar in live i butiken snart!
    Kram du fina

    SvaraRadera