söndag 30 september 2012

Ordning och reda

Ny kudde och quilt från GreenGate

Klocka från Strömshaga och ny pappersförvaring!
 
"Åhhh, har du allt fint hemma hos dig" är det många kunder som frågar!
Jo, det är klart att jag plockar hem en del eftersom allt jag köper in till Sprudla är saker jag tycker om.
Meeen ojojojoj vad rörigt jag har det hemma ibland, eller om jag ska vara helt ärlig nästan alltid...
 
Det är tyvärr inte enkelt att få tiden att räcka till.
Självklart är min familj det viktigaste i mitt liv, och butiken tar mycket tid, så det är ofta hemmet som drar det kortaste strået.
 
Men den här helgen har vi röjt, slängt och organiserat!
Det är balsam för själen när det går från kaos till lite mer ordning.
Som belöning piffade jag till soffan och fåtöljen med nya quiltar och kuddar från underbara GreenGate!
Sist men inte minst har vi skruvat upp förvaring för alla papper som dundrar in hela tiden.
 
Nu är jag lite mör, men väldigt nöjd!
Tack fina E för utan dig hade nog inget hänt...
 
Kram, Linda
 


4 kommentarer:

  1. Underbart!! Jag älskar när röj- och fixardagarna infinner sig! Och hur stökigt du än har så är det väääldigt fint i grunden:)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Så gött!! Och tack själv, min finaste, finaste vän <3 För gissa vem som har blivit lite röjarinspirerad här hemma..? Jo, mannen! Snart tror jag att man ska kunna öppna dörren till källaren utan att källaren attackerar! Kram

    SvaraRadera