söndag 16 september 2012

Spännande vecka...

Nya underbara ljusstakar från Ib Laursen.


Vilken spännande vecka som väntar på Sprudla!
 
Jag kommer bl a få leveranser från Strömshaga och min nya leverantör Västergården.
Inser att jag är lyckligt lottad som har ett jobb där söndagsångest sällan existerar!
 
Enda nackdelen är att jag jobbar lite mycket, och att jag inte hinner med min familj och vänner så mycket som jag önskar.
Det är verkligen en utmaning att hitta en lagom balans som egen företagare...
 
Jag försöker involvera min barn mer och mer i butiken.
Tanken är att de ska känna sig delaktiga och förhoppningsvis tycka att det är roligt att vara med i "Team Sprudla".
 
Nu ska vi äta söndagsmiddag och titta på X-factor!
Önskar alla en riktigt härlig höstvecka :)
 
Kram, Linda
 
 
 

1 kommentar:

  1. Så mysigt det låter.
    Ha nu en fin kväll och en bra start på veckan.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera