fredag 28 september 2012

Välkommen Mikaela Willers

En av mina stora favoriter - Mikaela Willers

Sååå himla snygga!!!
 
Sorry, jag hann tyvärr inte blogga igår som jag lovat!
 
Men den som väntar på något gott...
...och här är  hon, en av mina nya fantastiska leverantörer - Mikaela Willers!
 
Jag har suktat efter hennes helt underbara ljusstakar i alla inredningstidningar en lång tid, och nu finns de hos Sprudla!!!
 Ljusstakarna finns i vitt, lila och rosa och de kommer i ytterligare minst två färgställningar.
 
Har ännu inte bestämt vilka som ska flytta hem till mig.
Vitt är ju alltid vitt, men visst är de urläckra i färg...
 
Ha en fortsatt mysig fredagskväll!
 
Kram, linda
 
 


1 kommentar:

  1. Oh..!! Måste komma in och titta på dem live! Så läckra!!

    Kram kram:)

    SvaraRadera