onsdag 26 september 2012

Vardagslyx från L: Bruket

Vardagslyx x 2: diskmedel & linnevatten

Underbara doftljus

Bästa fotkcrémen!
 
 
För andra kvällen i rad, har jag kommit hem som en dränkt råtta efter hundpromenaden.
Men tro det eller ej, jag tycker det är ganska mysigt!
Det känns som jag rensar hjärnan extra bra, när det är mycket syre i luften och sen är det ju sååå gott att få komma in i värmen igen.
 
Det är bara att konstatera, jag gillar hösten!
 
Igår fick jag åter igen hem L:a Brukets fantastiska produkter.
Alla L:a Brukets produkter är naturliga och handgjorda i Varberg.
Förutom att det är superkvalitet,  så är designen så avskalad och snygg, tycker jag!
 
Diskmedlet är en storfavorit hemma hos oss!
Jag som är ett stort fan av vardagslyx, tycker att det är en fröjd att diska då man samtidigt får en aromakick av diskmedlet.
Att det är fint på diskbänken gör ju inte saken sämre...
 
Idag har jag också fått varor från en ny fantastisk tjej!
Jag återkommer om detta imorgon :)
 
Kram, Linda
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar