onsdag 31 oktober 2012

Lite sen tror jag...

Finaste adventsljustaken? Finns också med siffrorna 1, 2, 3 & 4!

Ikväll är jag lite trött...
 
Tre varuleveranser har kommit till Sprudla idag, jag prismärker och plockar upp så fort jag kan!
Idag har ni varit många som varit inne i butiken och frågat efter julen.
Känns som om jag är lite sen i år, men nu är den på G!
 
Är så glad att kunna presentera en ny leverantör som jag hittade på Formex i augusti.
Madleys är ett litet danskt företag som har så söta saker i Sprudla-stil.
Kolla in Jul-ljustaken på bilden, den är jag helt kär i!!!

 
Kram, Linda

2 kommentarer:

  1. Lägg ägg!! Röd med vita prickar... gissa om jag blev lite kär nu jag med!! Kram från Ellie <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Ja, visst e den fin Ellie :) Den kan dock bara tvättas i 30 grader...;)
      Kramar, Linda

      Radera