tisdag 22 oktober 2013

NÄR blir det jul på Sprudla?






Det här med NÄR butikerna ska duka upp julen är en het potatis.

De stora varuhusen har haft jul i flera veckor, och små butiker som min, funderar på före eller efter Alla Helgona helgen?
Flera kunder tycker det är hemskt att det redan finns julsaker i butikerna, medans många längtar tills vi tar fram stjärnor, tomtar mm.

Jag brukar tänka att IKEA hade ju aldrig börjat "jula" tidigt om ingen shoppat! 
Hur tänker då jag göra på Sprudla?

Som jag berättat tidigare har jag ju redan smugit fram lite advent.
Den här veckan kommer jag fylla med fler julsaker, för att nästa vecka faktiskt ha rätt så mycket jul i butiken! 
Inte allt, men det kommer dofta advent på Sprudla.

Rätt eller fel, vad tycker ni?

Kram, Linda











1 kommentar: